mandag den 3. september 2012

Tillykke Mie og Pernille

Når det kommer til lodtrækninger, er jeg aldrig særlig heldig. Men denne gang har jeg ikke selv deltaget, nogen kunne jo se det som snyd, desuden ejer jeg allerede et eksemplar af præmien.
Jeg har dog lært at lave en simpel tilfældig udvælgelse. Noget jeg kun har hørt om til vores økonomiforelæsninger, og som jeg troede, var noget, jeg kun skulle kunne til eksamen.
Man kan også bruge det til at gøre folk glade, og kede af det, fandt jeg nu ud af. Jeg foretrækker begge udfald. Jeg hilste lidt på random.org, hvor man kan lave en liste. Alle navne fik et tilfældigt tal, og jeg lavede et taludtræk hvor nr. 7 og nr. 11 vandt. Pisse smart.
Så ærgerlig ærgerlig til de 18 som ikke vandt og tilhører kategorien kede af det, og tillykke til de to vindere!

De heldige vindere bag tallene er:
Pernille Hildebrandt Nielsen og Mie Fischmann Jørgensen

Tillykke til jer. Send jeres adresse til min mail sokkels@gmail.com, så vil jeg sørge for at Pretty Ink sender en saftig knaldroman afsted til jer!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar