onsdag den 13. april 2011

Kvinder og kyllinger

Hvorfor er en kvinde som en kylling?
Fordi de hvide stykker altid er de bedste!

Sandt. Hvis det er sommer og man bedst kan lide bryster og røv - hvilket mænd nok kan. Måske også lesbiske, men det ved jeg ikke så meget om.
Men for mig gælder pt. det omvendte, hvis bryster og røv er tilfældet. For bare to dage siden havde jeg hvide bikinimærker efter min tur i Indien. Jeg besluttede at jeg ville bibeholde min flotte sommerteint lidt endnu og da dagene blev grå igen tiggede jeg mig til 25 kr og smed dem efter en sol. Da min hud stadig var brunere end de fleste danskeres på denne årstid tænkte jeg at jeg sagtens kunne kaste mig ind i sol nr. 2 - den med de nye rør.
Jeg tog de minutter jeg plejede, jeg var jo ikke fuldstændig ubagt, nærmere let gylden - troede jeg kunne tåle lidt mere sprødhed på overfladen. Men ak, jeg havde jo overset mine hvide dele. De havde ikke set hverken solen eller cancergrillens stråler siden ugen inden nytår, hvor jeg dristede mig til ti minutter, med gamle rør.

Nok blev jeg lidt sprødere, men også en del rødere hvor jeg før var mælkehvid. Jeg har nu omvendte bikinimærker og ret svært ved at sidde ned.
Så det der med at de bedste stykker er de hvide, det kan jeg vist godt skyde en hvid pind efter denne uge. Håber der findes nogle mænd derude, der mener de bedste stykker er underarme og haleben - for lige de steder bliver bare aldrig brunere!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar