søndag den 17. januar 2010

Undskyld, jeg kan se dine klunker...

Nogle gange må man bare indse at kroppen ikke har lige så meget energi altid, fx under stress. Alligevel tog jeg med to venner ned i Fitness World for at løbe lidt og slippe for mere skriveri. Så kunne jeg også lige få varmen og et gratis bad. Men min krop syntes ikke om at løbe netop den dag, så det blev til en gåtur og et forsøg på mavebøjninger. Jeg siger forsøg, da jeg ikke fik taget mange faktiske mavebøjninger, men mest lå på ryggen og kiggede op i loftet.
Havde lagt mig ved siden af en pige, der var i gang med udstrækning og når hun vendte ansigtet over mod mig vidste jeg ikke, om hun kunne se mine krampagtige maverulninger eller anstrengelsens dobbelthage, så stoppede hurtigt med at prøve og gik i gang med at undersøge ribberne der opdelte rummet. Ikke at de var særligt spændende, men pludselig stod der en mand på den anden side af dem. Ikke en specielt grim mand måtte jeg erkende, mens min opmærksomhed gik fra loftet til manden. Hvis pigen kunne se mig er jeg ikke i tvivl om hun godt vidste, at jeg ikke tænkte på mavebøjninger længere.
Men så var det at denne mand gik i gang med hans udstrækning. Af benene. På ribberne. Fik et chok da jeg så direkte op i hans shorts og opdagede manden ikke havde underbukser på. Hvem hulan træner i løse fodboldshorts uden underbukser!? Det må da flagre gevaldigt når man løber. Medmindre han ikke løber selvfølgelig, og bare styrketræner. Men så er hans genitialer meget tæt på der, hvor man selv potentielt kunne finde på at sætte sig bagefter. Ikke noget jeg brød mig om at tænke på. Men mens jeg lå der og flakkede med blikket i pinlighed over hans nøgenhed, kom jeg til at tænke på om jeg skulle sige noget. "Undskyld men jeg kan se dine klunker, knæ undskyld, knæ!" Eller "Flot klokkeværk mester-hat, er du ikke sød at gemme det væk så vi andre ikke skal se på dine lange løg?"
Bestemte mig for at sætte mig op, signalere til veninde om at jeg var færdig her og gå ned i omklædningsrummet i tavshed.
Hvis jeg nogensinde ser en fremmed mands kugler, og det ikke er på roskildefestivallens nøgenløb, tror jeg at jeg vil gøre opmærksom på det. Om ikke andet så for at få en løsning på mysteriet, eller en reaktion fra bollernes ejer.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar