tirsdag den 24. august 2010

Blog lovi'n

Syntes jeg havde så meget at skrive! Og det har jeg også stadig. Efter en uge i Alanya med 3 veninder, hår jeg ikke rigtig kan forholde mig til; og hårvækst generelt, en parasit, en nedadgående økonomi og en kæreste der er flyttet til København er der nok at skrive om!
Men, min inspiration til at skrive og min energi er helt forsvundet. Det kan have noget at gøre med at jeg i hele ferien ikke sov ordentligt og at jeg skulle møde på arbejde 6 timer efter vi kom hjem meget tidligt mandag morgen eller at jeg i dag skulle møde kl.5.45.
Det kan også være at jeg godt ved jeg ikke har blogget nok på det sidste og alligevel følte et lille stik i mit amatør-forfatter-hjerte da jeg så at jeg havde mistet en fast læser. Som jeg ikke engang kan huske hvem var. Men nu vil jeg have den tilbage! Jeg skal nok love at skrive mere i fremtiden! I hvert fald berette om min ferie for det har jeg lovet mine veninder, nok mest fordi den var akavet for mig og ikke så meget for dem. På nær nogle få episoder som ikke bliver udeladt.
Men hvorom alting er, så tvivlede jeg på mine evner som blogger da jeg så mit, i forvejen beskedne, læserantal var faldet. Selvom energien er lav og alle de fine ord gemt godt i tågen i mit hoved vil jeg derfor i aften begynde historien om Alanya. Promise!

Skal bare lige have en lur først.. og træne en time.. og have noget aftensmad.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar