mandag den 2. november 2009

EMAZEing

Første dag på EMAZE. Som ansat vel at mærke. På trods af bræk, fuldehistorier, utroligt grimme madvaner og mobilafhængighed er jeg nu en del af EMAZE!
I fredags var jeg forbi for at printe nogle utroligt lyserøde invitationer, min niece på snart 7 havde bestilt. Det var så også den dag jeg officielt blev ansat. Yes, blev oprettet i systemet som Grafisk Designer! Så nu går jeg og føler mig lidt høj i hatten, og synes ikke jeg behøver tilbage i skolen, når vi starter igen på onsdag. Jeg er jo rigtig Grafisk Designer nu, og de behøver ikke mere skolegang. De er bedre end alle andre og får faktisk løn. (Ja – jeg må godt være lidt arrogant og fuck-janteloven-lige-i-numsen et par dage endnu).
I dag sad jeg så mine første 7, 5 timer, lønnet, og følte mig vildt heldig, sej og lidt dygtig. Blev sat til at slice, det har intet med pizza at gøre fandt jeg ud af! Det betyder at dele en hjemmeside op i firkanter på pixels og gemme til web, så det hele er klar til programmering. En lidt omstændig opgave, men noget jeg aldrig har lært på skolen.
I morgen skal jeg derind igen, finde billeder til katalog, hjemmeside og annoncer, holde møde og slice resten af hjemmeside. Glæder mig faktisk! Men gik glip af mine fridage. Og selv en Grafisk Designer skal jo rydde op, gøre kaninbur rent, vaske op og gøre rent. Så ligegyldigt hvor høj min hat er, må den ryge til fordel for gummihandsker, vaskemiddel og støvsuger. Men jeg har også læst i Se og Hør at noget skal holde en på jorden så man ikke får nykker...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar